Dop

Ajo men i dag är det dop daxs.. för en liten skönhet som heter Tara.. =)

Vaknade ju innan tuppen som vanligt när jag vet jag ska göra något... klev upp och gjorde mig klar... när alla andra låg och sov... sedan titta jag på klockan och änna sucka ... och tänkte varför i hela helvete ska jag alltid vara så tidig för???

Men så ringer min lur kl 9 ... oj en lördag morgon.. jo de var syster yster....som undrade om jag var vaken...ajomen...

Då brister de ut i skratt eller hon hör jag.. då sitter hennes man och hon och gissar vad jag gör... för de vet att jag är dampig... och syrran gissa fel för hon trodde jag sov.. men hennes man tycks känna mig bättre.. han antog jag var klar och nästan redan på väg till dem...de var jag ju typ... väntade bara på att klockan skulle slå 10 så jag kunde ta bussen dit.. men då kommer hennes man till räddningen och kommer in och hämtar mig wweiiiiiiiiiiiiiiiiii... gilla knappen på den.

Så nu sitter jag här hos dem och pillar på datan... för de drog till hästen, ochjag tänkte ju umgås med farsan men han sitter och grejar med någon jävla data... så här sitter jag nu.. =P

Men då fick jag ju tid att blogga lite i alla fall =)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0