FOBIER!

Nu kommer jag ge er ett inlägg där ni absolut kommer behöva använda er av googel!!

Så här kör vi på!!

Agorafobi är någonting jag brukar ha på söndagar efter man haft en fylla...och bara vill dra täcket över huvudet... fast det behöver ju dock inte bara vara söndagar, men vanligtvis är det då den kännslan kommer fram. Och då dyker även dessa fobier upp av någon konstig anledning Fanofobi & Fotofobi.

Och om man har Androfobi har man då inte aoutomatisk Phallofobi?? Tycker änna det går hand i hand lixom!!=P

Sedan tror jag mina barn har Mysofobi, för det finns massa av det i deras rum och det verkar få ligga kvar där med =P

Men om man nu ska ha en fobi så ska man ha Panfobi, all in lixom =P

Pöss



























































Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0