Full fräs!!

Fasen gick hem igår från jobbet med feber men kunde lika gärna stannat kvar.. för när jag kom hem var man tvungen att jobba och det till tio på kvällen ....

Och sedan kliva upp på morgon och jobba igen som vanligt fast hemma då.. men det gick fint i alla fall... 6 timmars övertid.. kan alltid vara bra att ha fall man vill sluta tidigare någon dag =)

Så jag har inte annat en tänkt på godis och godiskorgar dessa två veckor.. men fan vad kul det är när det bara öser på... sanna Likes a lot =)

Nu tänkte jag kanske få slappa resten av helgen..............bara vara..inte fel det inte =)

Varit lite på bloggen men tänkte hitta något smarrigt ..ska se vad sanna kan hitta för sköj =)

Så nu kan det komma vad som helts asså..........härda ut.............eller låt bli och titta sedan..

FAN VAD JAG VILL HA PIZZA NU...............................

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0