Kul Kul

Fan vad glad jag blev förut... en vän från Grekland har hittat mig =) Var ju i Athen i en månad för många år sedan och träffade en underbar  tjej polare som även kom till Sverige och hälsade på med sin kompis.

Sedan tappa man kontakten för man tappa mobilen med nr och då kunde ju inte hon ringa häller...Men nu så... Fan ÄLSKAR FB asså......

Nu ska jag se och planera för att dra till Athen så snart man kan, titta på flygstolar i Maj, fyller ju ändå år då och hon med så då kan man ju parta på =).... Detta måste ske asså!!

Men vem vet hon kanske kommer hit innan och hälsar på mig =)  Weiiiiiii!!!

Nu ska jag röja här hemma en sväng.. och planera vad man ska stoppa i magen oxå!! =)

PIZ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0