Goooood Mooorning Sweden!

God morgon gott folk!

Ja se på fan solen skiner idag och den verkar kunna hålla sig uppe utan att någon ska släcka den!

Om man skulle släpa ner sin röv till stranden i dag och plaska rund med alla andra dårar i pölen!

Är det inte lite lustigt att paniken bara sköljer över en  så fort solen är uppe och värmen steker på, då är det som alla får panik och måste ut och göra någonting istället för ligga  hemma!
Och skulle man för all förmodan bara vilja ligga hemma och pilla sig i naveln och leta efter blått navelludd så tycker alla man är tokig och undrar vad det är för fel på en direkt, även en själv ibland!
Om man ska vara hemma en solig dag så måste man ha förpliktelser till någontning annat, så som tvättstugan eller sjuka barn!!

Men jag gör väl mest som alla de andra flock djuren och packar ihop en STOR bag med massa onödigt skit i väskan som man knappt använder hälften av, men det endast när jag har barnen med!

Är jag själv blir det bara en filt handuk och mig själv och möjligtvis en kasse kalla öl =) Men då får man ju inte sitta bland barnfamiljerna inte, utan då får man sätta sig lite utanför annars kommer onda blickar från föräldrar som har i tanken om  att det inte passar sig att en vuxen sitter och dricker öl på stranden bland alla barn!!
Är kanske okej om man var 18 för då tycker de att ungdommar och inte vet bättre!! Även fast det är dom som stökar och stojar så är det en annan som får blickarna på en så fort ölen låter psshhyyy!!

Så det har jag slutat med!

Sedan har jag nu med åren valt bort vissa stränder för att slippa de där jävla familjerna som ska visa upp sina familjer och kroppar... aaa ni vet nog precis vad jag menar.
Där går männen och spänner och försöker visa vem som har legat i i gymet mest under vårkanten och tjejerna lika så  och till och med kanske någon av dem har fått par nya tuttar, till deras stora glädje nu när de kan visa upp dem för alla!
Och inte förglömma de små barnen som de skryter om vem som lärt sig simma och inte, vist är det bra att barnen kan simma ,inte det.. men ni hajar själva tanken lixom!!

Nej vet ni vad jag lägger mig helst där ingen kan se mig och mina bilringar kan stekas och vila ifred.. och fläsket kan hänga lite överbikinin utan att bli synad av alla andra på stranden.
Men får väl se var man hamnar idag för barnen har ju rösträtt i detta med tyvärr.....

Fortsättning följer av denna soliga dag..

Pöss på er =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0