Snusk samtal.....

Ja denna dagen var ju lite rolig på jobbet!! Fick ett samtal precis när jag skulle gå hem, var en gubbe i 50 års åldern tippar jag på i alla fall!!

Han ville ha en intim kräm till sin kvinna som han tydligen haft innan men viste inte namnet på den... men han började förklara allt i minsta detalj hur den fungerade på sin fru!!

Han sade det att han köpt denna tuben på en erotik butik och sedan överraskad sin fru innan de skulle ut på dans, då han bett henne att smörja in sin *pip* men detta.. vilket hon gjorde.. och de RIKLIGT oxå.

Sedan så berättade han vad hon hade på sig.. en väldigt urringad tröja och en Minikjol som var 5 cm under *pip*

Väl ute på dansen förklarade han hur hans kvinna nu dansade med massa män och flåsade dem i örat.......och de hade blivit tokiga allihopa sade han.

Men när de var dax att traska hem sade han att sin fru var så horny att hon knappt kunde stå på benen.. (eller var hon full tro) så en annan man och hennes egen hade hjälpt henne till bilen där hon hade ramlat över bilen för benen var så darriga av kåthet, då den andre mannen hade sett hela *pip* för kjolen åkte upp.. han hade blivit helt till sig sade mannen i telefonen till mig.. och ville genas ha hans fru.........

Vilket han fick... historien håller på i minst 15 minuter och den blir bara grövre o grövre... och jag försöker hela tiden avsluta samtalet bestämt men trevligt.. vilket verkade omöjligt en stund...

Han höll till och med på att börja på en annan historia då de varit ute och dansat... som TUR var slapp jag höra den i alla fall... phust....

Ja så kan ju en dag se ut på jobbet för mig som sagt...

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0