Dax igen!

Klarnat lite i min hjärna nu ,... fall de är möjligt =P

Man måste ju få skryta ibland att man har en i alla fall.. trotts man är blond.. eller nja vet i fan om jag är de längre!!

KRAFTIG utväxt är det i skallen nu, färgen står på hyllan och bara väntar och väntar... men ORKA.. fatta vad jobbigt =P

Men får la ta det i morgon.. för måste ju vara blond till helgen.. för det sägs ju att blondiner har roligare.. och det tänker jag ju inte missa.. =)

Slängt i mig lite krubb.. och ska la ner till gymmet idag med.. röra på dököttet!!

Tar oss en blondin skämt för att håna min utväxt

Det var en blondin som kom hem till sin man och sa:
- Idag fick jag 20kr av en man om jag klättrade upp i trädet.
Mannen:
- Är du dum eller? Han ville ju bara se dina trosor.
Blondinen: Jaha...

Nästa dag sa blodinen:
- Idag fick jag en glass av samma man som igår om jag klättrade upp i trädet igen.
Mannen:
- Men han ville ju se dina trosor igen.
Blondinen:
- Jag lurade honom, för jag tog inte på mig några!



Och  något som är härligt är ju att halva veckan har gått.. UNDERBART..


PÖSS




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0