Fredag!!

Känns himla gött att det är fredag, det jag har inbokat just nu idag är träning kl 17 .. känns segt just nu.. med ska ta mig dit.. hem snabbt hämta träningskläderna eller snarare byta om och dra till gymmet och genomlida passet... Har inte kommit in i det så, så man bara gör ett pass och skakar av sig efter man är klar.. men det kommer.... var så säker.... nu jävlar =)

Bara så jävligt.. att man just råkar ÄLSKA mat, godis gött och dricka.... JA FAN ALLT gillar jag nyttigt som onyttigt... så har ju inte svårt att proppa i mig massa frukt och grönt.. men det är ju alltid det förbjudna man sucktar efter...=P

Sedan är jag i valet och kvalet och ge mig på de där jag INTE ska göra nu egentligen.. dricka lite vin =P

men vi ser... och ni med =P

PÖSS

Kommentarer
Postat av: liindblaads

hhhaha jaa men de är nog de som är de roliga med henne tror ja xD

2010-11-12 @ 14:48:45
URL: http://liindblaads.se
Postat av: Laila

händer i kväll då? =)

2010-11-12 @ 18:01:56
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0