Fy helvete!!

Goooooode gud... nu e jag totalt jävla slut efter träningen....fan inte lätt att träna med en 3 ton kropp asså...

benen bara värker...


Men påt i morgon igen.... Nu ligger jag och dricker proteindrink.......inte ALLS sugen på godiset i skåpet.. dessutom PMS på det ..UNDERBART........mindre sugen blir man ju då menar jag!!

GHAAAAAAAAAAAAAAAA.... nååååd!!

Och kan bara meddela att träningen hade gått betydligt lättare om jag rakat av ett ton hår på benen oxå.... blunda om du e känslig.




AAAA sa ju att du skulle blunda... skyll dig själv... fan man måste ju ha vinterpäls...
Eller inte...  ska raka dem nu... promise... eller man kanske ska färga dem i någon cool färg..och bli feminist....=P

Nu tycker du att jag e äcklig... de tycker faktiskt jag med.. haha!! Gött och vara lite neandertalare ibland...

Men de är slut med det om någon timma när jag orkar släpa mig in i duschen och bli par kilo lättare av att rakat benen....och NEJ har inga buskar under armarna.....där går gränsen...

Hoppas jag inte gav dig mardrömmar nu......kan ju fota ett kort hur ett normalt tjejben ska se ut senare....så ni kommer in i normala tankar om mig igen.. om nu det går!! Kanske förstört den bilden för alltid... so be it...

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0