Hallo!!



Idag var det fredag.. veckorna bara flyger iväg!! Ja vad har man tänkt och hitta på en dag som denna??

Antar att det inte blir så många knop gjorda idag häller!! Ska vänta på att pöjken ska komma hem..

Sedan får man se vad agendan har att erbjuda!!

Började morgonen med att ladda över massa gamla kort från typ 5 år sedan..phuu herregud asså... man kan få sig några goa skratt, så skulle jag även ta och kopiera lite gammal text jag har skrivit för att lägga ut här.. men då är texten skyddad.. hur fan nu det gick till, jag har då aldrig skyddat den??? Kul att jag inte kan använda texten jag själv skrivit asså.. behöver en data kunnig jäkel och hjälpa mig med detta asså!!

För det är inte jag i alla fall!!

Har faktiskt skrivit par barnböker .. som vore kul att skicka iväg och se hur många nej man fått av förlag, men vet i fasen hur eller var man skickar det häller... kanske en dag!!

Då kan jag se mig själv rökandes framför datan med högar av pappaer och skit runt omkring mig .. glasögonen på nästippen och iförd endast en morgonrock och sletna tofflor.. antagligen sngel vid det laget =P

Ska gre lite nu men vi hörs snart igen ju =)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0