Hehe!!

Innan jag börja greja här hemma så försökte Patrik sig på en tjej grej.....Hahahahaha!!

Jag hade sagt att vi skulle börja dona efter jag sett klart på tv, men han börja greja i alla fall.. märkte då lite smått en irriterad ton.. inte så jättepåtaglig... men den fanns änna där i luften, jag hajade direkt vad det handlade om.. men låter det flyta med en stund och fråga om han var grinig...

Och det var han ju givetvis inte(tjejigt) Jag fortsätter titta och han fortsätter greja.. frågar igen.. eller rättare sagt säger var nu inte så grinig...

Och åter igen - det är jag inte (tjejigt)

Till slut kan jag inte hålla mig längre utan säger till han...

- Du Patrik ingen idé att sura för att du får greja själv, sade vi skulle börja efter jag sett klart..

Då drar han på smilgroparna direkt.. -Fan oxå du kom på mig.... typ.......hahaha..

Fick förklarat för han att det är så där tjejer gör...så den gubben går inte hem på oss....

Och dessutom var det ingen som sade till han att börja greja själv...

Bara så ni vet boys.. kör inga kvinnoprylar på oss brudar det genomskådas DIREKT

Som jag alltid säger EN KVINNAS LIST ÖVERGÅR MANNENS FÖRSTÅND.

pÖSS

Men bara så ni vet han e allt bra duktig =)

Kommentarer
Postat av: sabine

hahahahahahahaha

2010-11-07 @ 16:33:05
Postat av: Susanna

Hahaha vist e de sjukt kul att han gjorde de ,,, fniss

2010-11-07 @ 16:36:28
URL: http://susbusa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0