Hemma igen!

Så då var man åter hemma i sitt trygga bo efter en arbetsdag med kaos.. som vanligt..=P

Nu ligger jag här och degar i soffan medans pöjken min diskar och ska vara kock för dagen... vilket ska bli spännande =)

Kan nästan säga att jag är en lyxhustru utan pengar =P och praliner..

Blir ju gymmet i dag med... stackars mina arma ben är ju redan stumma... väärker..

Men ordspråket lyder ju

Ska man vara fin får man lida pin... vem nu den jävlen var som hittade på det...han/hon gillar jag inte, LÄTT ska de vara.. bara flyta på lixom ;)

Sedan händer det väl inte så mycket mer i mitt OTROLIGT spännande liv mer idag....fast man vet aldrig.. när man minst anar det så händer det ju =)

Själva då... vad händer...??

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0