I TELL U!

Ja jag tänkte berätta lite om kvällen igår....

Det hände väl inte något allt för mycket utan att köttbullarna vi fick var RÅA.. fy fan vad äckligt.. ingen bra reklam för deras frima precis!!

Synd dom alla dem som bara äter köttbullar...

Sedan spelade vi golf... Eller golf och golf.. de hade en stor jävla grön matta som de hade några hål på som man skulle putta på.. inte putta på mattan nu.. utan putta som i  en green...hehe!!

Och jag var GRYM av tre hål som vi slog så fick jag 4 slag... vilket betyder 2 HOLE IN ONE och en två slag på... DE NI =P

Sedan skulle vi in i en simulator och se vem som slog närmast 100 meter... den var la inte så skoj... fick bara två slag var.. så man fick ju inte känna på det ordentligt... men jag slog 68 meter.. de var la inte skit bra.. men inte skit dåligt häller med tanke på att jag aldrig spelat golf.. =)

MEN JAG HATAR ATT FÖRLORA..................... Tävling är tävling lixom... men jag vann ju inte.. snyft...



Glöm nu inte TÄVLA ..................FAN godis e la gött =)


Sedan hitta jag en riktig LÄCKERBIT som ni kan njuta av här på fredagen...



HAHAHA

PÖSS

Kommentarer
Postat av: kurdisk muslimsk tjej <3

GodMorgon =)

ha en trevlig dag <3

KrAmSiSaR <3

: )

2010-11-19 @ 08:45:39
URL: http://kurdishgirlpeaceandlove.blogg.se/
Postat av: Laila

haha hon såg rolig ut :P

2010-11-20 @ 12:15:48
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0