JULBORD!!

Ajomen.. idag är det  Julbord på jobbet.... ska bli så JÄVLA GÖTT!!!.... sedan ska vi spela någon slaggs inomhusgolf... vad det nu är ????

Alla runt mig ska nog akta sig så de inte får huvudet avslaget... eller så får man ställa sig nära någon jävel på jobbet man inte gillar..och svinga de hårdaste man kan... ONDA TANKE..

Men på detta jobbet har jag nog ingen som jag ogillar så mycket.....för att göra något sådant... tur är väl det =P

Ja va fan.. det har hänt något sjukt.... hade en sexdröm i natt med... men den var lixom inte porrig.. mest jobbig.. för det var om en man här på jobbet... ABSOLUT ingen jag tänder på...sick sick sick...

Var hos frisören i drömmen med... och det blev JÄVLIGT dålig ............då är det skönt att vakna...!!

Fan är det så att man är sexuellt understimulerad när man drömmer om sex??? Så stod de TYP i dröm tydningen..........=S

Ja ja där ser man =P

Kommer ta lite foton på Julfesten idag... som jag lägger ut när jag kommer hem.. OM JAG KOMMER HEM?? haha.. joo då hem  ska jag blir  inga utsvävningar ikväll.... fan ska ju jobba i morgon... jävla dag att lägga ett julbord på tycker jag =P

De spar ju in pengar i alla fall... på spriten....

Så antagligen kommer ni inte få höra några pinsamma firmafest historier,.. sorry... de som brukar vara så kul!!

Sist de var firma fest eller vad jag ska kalla det.. då var det bara jag och en kolega som var fulla... och INTE LITE FULLA var vi häller............ de andra tyckte vi var gött jobbiga när vi tjata och skratta hela tiden =P

Men kul hade vi ju i alla fall =)


mer up date senare...

PÖSS

Kommentarer
Postat av: jessica

haha ja precis ! :D

stackars ungar xD

2010-11-18 @ 09:13:07
URL: http://jessicahagstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0