LÖÖÖN!!

Ja exakt LÖN= FATTIG.. borde ju vara tvärt om tycker man men icke sa nicke =(

Fan vad man har planerat sina barn illa asså.. när man har ett eget barn som fyller år i dec plus att mitt systers barn fyller år... som inte de var nog så fyller syrran också år...GLÖM nu inte den HÄRLIGA julen som är oxå... ghaaaaaaaaaaaa....

Vill någon planera ett rån  med mig....?? Jag har en rånarhuva hemma, så halva jobbet är redan gjort med förklädnanden i alla fall! =)

Kanske jag är lite charm kvar och lackväskan kan komma till nytta!!? Blir väl att man får stå men en skylt och rea ut sig, men visar sig väl tillslut att man får betala för DET oxå ..=P

Men Linn gav mig ju en jätte fin julklapp förra året.. en tändsticksask med en fin bild hon satt på asken..undrar om det funkar att ge bort till barnen med???

Kan ju elda sig en brasa och hålla sig varma under vintern... fin tanke där du!! Den ska jag suga på en stund...kanske löste mina bekymmer bara så där!! =P

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0