lyx hustru!!

Nu vill ´jag bli lyxhustru..........kanske lite sent påtänkt´!! Fan den stora laptopen bara vägrar att starta nu...tvärdog =(

sitter med men den lilla nu, ser ju fan knappt vad jag skriver.......inte för jag gör de annars häller =P

Man har nu hunnit diska, laga mat och diska ännu en gång!! Fan varför är man inte lyxhustru för?? Kanske lite sent påtänkt att bli det nu!!

Hade man kunnat ha sin egen PT, springa och shoppa.. eller ta privat Jet till London eller var fan man nu ville åka, idag hade det mer lutat åt Thailand i detta väder....men gud så skönt att få slippa allt de tråkiga och MÅSTEN i vardagen!!

Men Man hade väl hittat något annat att klaga på då kan jag tänka mig.. men hade gärna klagat på något annat just nu en disk asså!

Vad klagar vi på mest egentligen!! Min tanke är i alla fall: pengar, sin partner, jobbet, vädret, sig själv, barnen........Fan vilka I-landproblem.. men klagar gör man oavsett..... man behöver nog klaga lite för att få må lite bra =P

Så nu får jag skärpa mig.. posítivt tänkade är nyttigare

PÖSS


Kommentarer
Postat av: ÅSA



haha ja tur att det inte var skit i ^^



Tack så mycket :) Jag hoppas verkligen att det går bra på jobbet.

2010-11-22 @ 20:25:40
URL: http://enjaveltill.blogg.se/
Postat av: Ida

hej har du haft en fin dag? :)

2010-11-22 @ 20:35:58
URL: http://ipeterson.blogg.se/
Postat av: Daniel

å jag vill oxå bli en lyxhustru!!! Å bara götta mej i soffan! Med lyx å mannens visa kort!

2010-11-22 @ 21:04:43
URL: http://danielfagerholm.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0