MIN hjärna!!

Ja fan i mitt huvud snurrar det runt nu asså..

Förrvirrad, irriterad, less, trött, beslutsångets, fundersam, likgiltig

Känns som ibland vad man en gör så blir det fel.. och hur man en förklarar så är det ingen som lyssnar!

Man lixom orkar ju inte alltid om man aldrig blir hörd... svårt när man ibland bara omger sig med människor som bara tror att de har rätt....

Jag har verkligen inte rätt alltid långt där ifrån, men när det finns folk  som bara tror att deras väg är den rätta.. kan bli lite smått trött.. i alla fall när man sitter med viss erfarenhet och kunskap om saker!!

Kanske vore bra att ta åt sig tipps och råd från flera istället för att stänga av en totalt...

Fleras ideer som man kombinerar med varandra kan ju visa sig bli en super bra lösning....

Sedan när man försöker förklara en sak.... och folk inte lyssnar klart på en... är det ju inte så jävla konstigt att saker tar tid att lösa.. istället för att lyssna förklara hantera....

Istället kommer saker upp om och om igen... fast man talat och FÖRSÖKT få fram detta om och om igen...

Bara kokar i mig nu... hur ska jag göra... hur vill jag göra??

Vägleding, information... kanske vore något...

GE MIG ETT TECKEN...tack...............

PÖSS

Kommentarer
Postat av: vendela x2 & saga

Nu har vi svara på alla frågor, så ta en kick´!:D



KRAMAR Vendela x2 & saga !

2010-11-23 @ 18:25:08
URL: http://lovelytimes.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0