MY AS!

Fy helskotta min arma kropp!! Gud vad jag klagar...mes jag är... skäms på mig...

Dessa mördarmaskiner



Men det förbränner ju bra i alla fall =)

Tränaren i dag har gett mig tinnitus!! Hon spelade skit hög musik och det skrååålade som fan asså, dålig inspelning på låtarna och musik från 1700- fläckisär...

Vet inte ens om de spelade den musiken när Jesus gick i kortbyxor lixom... och som inte de var nog.. SJÖNG HON.......och de var INTE bra!! PINSAMT.........men men.. de är ju fläsket som ska brännas får man stå ut det helt enkelt...

Jag vill ha en PT....(personlig tränare för er som inte vet) Så jag kan gå på gymmet på morgonen ,, vist man kan träna själv med.. men alltid en morot och en som pinar en ännu mer...

SKa se vad det kan kosta.......vad tror ni??

Nu får de bli natta .............

Hörs i morgon

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0