Nähä!!

Klockan 7.29... och tror ni jag har somnat eller...eller de fattar nu ju kanske nu när jag skriver.. om jag inte skriver i sömnen vill säga... nu blir ni allt osäkra =P

Så när man surfar runt på nätet här .. så hittar man ett sitat från självaste Anna Anka...

Ja, det känns helt underbart att jag är singel, kolla vad snygg jag är.
Nu kan jag gå ut och pöka, jag har inte fått ett ordentligt pök på sju år.
Källa: Anna Anka



Ja vad ska man säga om denna patetiska människa... Där är en jag LÄTT skulle kunna strypa asså!!
Självgoda jävel... hur man nu kan vara det när man haft det svårt tidigare i sitt liv...Att bara kunna se ner på folk som hon gör... ghaaa känner jag blir förbannad jag bara tänker på henne.. Lägger ner henne för stunden..BITCH..

Pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0