NU SÅ!

Ja nu ska jag berätta vda som hände idag på jobbet......

Lilla Jutta prutta kom och hälsade på.... bara sådär..

Här är hon när jag titta om hon hade något under blusen ;)



Och det hade hon ;)

Hon har lite sjuk humor.... men bra dock =) hon köpte med sig två presenter till mig.. snäll som hon är...Och vad köper lilla fröken jooo




Två saker som jag gillar... JA JUTTA JAG ÅT OLIVER PÅ JOBBET...

Tack min söta lilla finska Jutta.. =)

Inte nog med det.... så har jag pratat till chefen om henne att hon kan jobba för oss... så jag passa på att hon skulle säga hej till han.. och hon blev kvar på hans kontor... men inga sexuella tjänster utböts utan hon fick jobb... nice....

Så grattis till det =)

Nu ska jag äta lite gött se u soooon

PÖSS

Kommentarer
Postat av: Laila

Sov gott : )

2010-11-11 @ 23:12:45
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0