Nytt kontor!



Ja nu sitter man på det nya kontoret, känns jädrigt gott... bara det att ha fönster och titta ut är ju en wow upplevelse =)
Att sitta och glo in i en vägg är ju sådär mottligt kul, så nu har man ju chansen att se lite dagsljus i alla fall!!

Sedan sitta själv är ju inte fel häller kan man ju spela hur hög musik man vill och fixa och dona efter behag!! Kommer ju ha en lirare här ibland men inte på heltid!!

Och igår fick jag ett utbrott på tösen.. GHAAAAA så nu är det internett förbud för den damen!! Vet inte vad det är med barn, men ibland har de svårt för att fatta vad man säger asså, som om de verkligen inte vill förstå!!

men men kan väl villigt erkänna att jag själv kommer ihåg att man var LITE lika dan =P
Tur att man har spärrar i kroppen annars hade man åkt dit för mord just i stundens hetta ;)




Kommer det ännu ett tävlingsbidrag från förr!!

Detta är inskickade tävlingsbidrag!! Detta är INTE mig detta handlar om. Men denna har jag typ gjort faktiskt.. fel mess är inte så kul!!

Kanske inte just med sex, men typ av förspel. Satt hemma och väntade på sambon, lite lagom sugen. Ville såklart att han skulle raska på hemmåt. Skickade en rätt porrig bild med bara bröst, putande läppar och annat Av någon jäkla anledning så skickade jag MMSet fel till en av mina kunder på arbetet! Skickade snabbt en ursäkt, men tyvärr syntes det ju att det var jag så det hjälpte ju föga. Men, men han flinar gott när vi ses numer.

Ja fy detta kan ju hända den bäste..




Ska snart hämta min dotters nya gitarr, as cool loooki loookii



Cool va?? =) Hon har valt den själv faktiskt, men kunnat tro det är jag som gjort det!!! är ju nästan så man vill börja lira för att den att få ha en sådan söt gura lixom =)

Nä nu får de bli gjort nått här!!

Pöss




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0