Pause!

Känner att jag kan göra nog så mycket just nu på jobbet, massa man vill göra.. men inte riktigt vet vad man får göra eller andra saker hur man gör dem!! =P
Det är bara sådant våra duktiga datakillar kan fixa! Som jag inte har en aning om hur man gör =P

Mycket ideér som snurrar nu som jag vill ha gjort, men ingen som har tid eller svarar på ens mail angående vissa saker...... man tröttnar tillslut när man aldrig får svar =(

Och vilka riktlinjer man ska följa man får mest gissa till sig vad som ska hända och inte hända....eller vänta på att de säger till i panik att NU ska detta ske, och då ska de helst ha skett i förra veckan...

Men men man ska vara glad för man har ett jobb idag.. och jag trivs ju med.. men man kan bli gött frustrerad ibland! fast så är det väl på alla jobb eller?


I alla fall bestämt datum för Linns kalas i alla fall... brukar alltid vara lite bökigt med det, med tanke på att min systersbarn fyller år samma dag! Men nu boka jag FÖRST.... haha!!

Ska bli i Hallo Kitty Tema.... och godispåsarna slipper jag packa ihop själv, de köper jag här på jobbet, gött =)

Skulle varit som i USA där man hyr in clowner och annat dravell.. fasen är ju skit dyrt att bara ha barnkalas och sedan ska man ha presenter på det, och när mitt kära barn fyller i dec oxå kan ni ju tänka själv hur kul det är med allt annat som oxå ska köpas...

VAR FAN ÄR MIN MILJONVINST??

PÖSS

Kommentarer
Postat av: robbin=)

tack det är bra :D!

2010-11-16 @ 17:31:38
URL: http://robbinandersson.blogg.se/
Postat av: Laila

Joo min dag har varit bra faktiskt :) leka med william och sedan jobbat lite hem ifrån!



Händer något kul i kväll?=)

2010-11-16 @ 20:12:34
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0