Sexdröm!

Ja herregud asså...

I natt hade jag en sex drömm.........BY SUSBUSA STILE... kan ni ju gissa om VEM FAN jag hade det om oxå, i alla fall ni som bloggar...=P

I alla fall Jag var en Grymm hjälte inte mindre en look a like Kenny starfighter typ... och det värsta av allt jag tyckte själv att jag var snygg i drömmen.



Och kläderna var dock vita..  men jag var grymmaste fucking jävla HERO asså och skulle åka upp i rymden och rädda världen...

Sedan när jag är i min rymdraket så var min partner KISSIE..??????????????????????????????

Men men.... hon kanske var en Grooupie typ ;)

Och där satte vi igång och skulle ha sex.... och kände mig inte riktigt som en man där ett tag.. för fick inte upp den....KONSTIGT... för jag kände typ en vårta vid Kissies ben.. och då blev jag avtänd serru!!

Men till slut slaffsade jag henne på nacken och han var på huggen... inte någon svårflörtad hjälte här inte....
Och var i full karriär så vaknade jag.............

WTF sex dröm om Kissie.. ja ja ja!! Men kändes ju skönt att det inte var jag i egen person som sexa upp henne =P



Vad som hände sedan får ni gissa er till....

PÖSS

Kommentarer
Postat av: sofia

HAHA kuuul!

2010-11-18 @ 14:17:56
URL: http://fency.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0