Sitter här!

Fan nu är det segt på jobbet asså!! Kan just nu inte göra ett skit.. blir galen.. eller galnare kanske rätta ordet!!
Men gött att vi ska flytta snart, jobbet asså, så jag kan få mitt eget kontor och med egen toalett, snacka om lyx.. =)
Då kan man göra sina behov ifred utan att någon kommer och rycker i handtaget!! Och man kan ha lite prylar där som vi tjejer behöver!! Så som rosa toalettpapper...=P Annars kan vi ju inte gå på toaletten, det får gärna vara parfymerat oxå!!
Precis som om någon skulle gå och sniffa mig i röven!!

Sedan blev jag gött sur igår på en brud som maila Patrik, tyckte de var jävligt opassade de hon skrev!!

Detta skrev människan!!!

Hej, vet inte va ja ska säga förutom att ja saknar dig! Sett/hört att du fått en tjej o hon verkar jätte snäll o är snygg!!(sett henne) Ville bara säga att ja saknar dig o hade förväntat mig efter va vi har gått igenom att du hade försökt kontakta mig... När ja va me dig på sjukhuset pga dolt namn, sen gör du likadant mot "dolt namn" (sätter mig i samma situtation). Ja tycker så fruktansvärt mkt om dig, glöm aldrig d... du va en vän som alltid fanns för mig, hoppas du vill d igen♥ Love dolt namn.

Ge fan och skriv om mig lixom!! Grattulera att han fått tjej då... dessutom så var det halv ett på natten!! Känns ju jävligt serigöst när man skriver till någon den tiden på dygnet en söndag.
Och vill man då ha kontakten igen så skriver  man inte så, man kan ju börja med och fråga hur det är och då grattulera till tjejen i så fall. Så skulle jag då gjort!! Det där jävla mailet ser ju mer ut som att ja ha du har fått tjej, men vi kan la vara vänner för det!! Trotts att jag nu är blond.. så måste jag bara säga det hon är BLOND!! Men får la skydda tösabiten att hon inte är så gammal!!
Kändes inte som ett "ska vi ta upp kontakten igen brev"

Men kanske är jag som är gammal och gaggig!! =P

Nu ska jag ta mig lite lunch och ränkna ner minuterna tills jag får gå hem =)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0