Slapp!!

Ja ha här ligger man i sängen ännu, och kidsen sover!!! Vaknade 5 i morse att tv stod på och jag somnat med kläderna på!! Skäms nästan och säga det, men somnade före barnen och innan bonde söker fru var slut... och då har man ända typ sovit hela jädra dagen!! vilken slapp korv jag är!!

Men undrar varför jag är så otroligt trött hela tiden för!?? Är ju inte normalt!

Så har katten börjat spela gitarr oxå, för så fort den ligger framme så ska hon ställa sig på den och bita i strängarna .. så det kommer lite Pjoooåång ljud, men inte för att hon hör det ... kattfan e ju döv!!

Men ligger och lyssnar nu på hur hon försöker spela.. undra vilken låt de är ;)



Nu ska jag försöka se färdigt en film jag somnade två gånger åt igår.. =P se om jag lyckas se klart den idag!! =)

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0