SLUTA

Nu får de fan sluta snöa asså.........inte klokt detta..........vilket land bor man i egentligen..=P Nordpolen eller?


Fan i går gick snön upp på knäna när man var ute och gick...........de hinner ju fan inte ploga undan skiten häller!!

Idag blir det ut till svärföräldrarna och äta lite mat.. gott gotti gott gott.. skönt slipper man laga det själv! Även slippa diska..underbart.. sedan blir de la att inta vilo läge med en film...aldrig fel så här en söndag!

Kanske måste möblera om i barnens rum med kom jag och tänka på...har ju fått en soffa till deras rum av goaste Natta =) För just nu täcker den upp hela hallen..och det är kanske inte det smidigaste stället att ha den placerad!!

Sedan är det alltid lika roligt att få höra folks åsikter om en, när de inte känner en ens.. men de tycks då veta allt..och ha full koll på vad man är för slags person hur och vad man gör och inte... PATETIKST.. Vad har folk för tråkiga liv egentligen så de måste hitta saker i en annans liv att lägga sig i och ha åsikter om.. dessutom att de vet saker om mitt privata liv och då inte ens varit hemma hos mig och bara träffats ytligt någon gång!!??? Fan de måste ju vara riktigt haja på hur min vardag och liv i övrigt ser ut..Var nu personen i fråga får den informationen ifrån.. och vetskapen om vem JAG är och inte. Borde kanske söka jobb i FBI när de bara vet saker om folks liv utan att ens känna en.. otroligt skickligt måste jag säga!! Men sedan kanske man måste se om FAKTAN verkligen stämmer... eller tolkar personen saker och ting på sitt sätt för att kunna ha något att prata om eller är jag bara så JÄVLA fantastisk och intressant att man vill bara tro sig veta allt om mig och min familj..!! Måste nog vara så!! Inte lätt att ha det inflytandet på folk.. men vad ska man göra annat en att säga GET A LIFE..........och sluta tyck och TRO massa saker om mig som INTE stämmer ..  växupp och skaffa er ett liv förhelevte...SMÅSTADS MENTALITET och SKIT SNACK på låg nivå.. passar inte in i mitt liv. Det lämnar jag ÅT ER så ni har något att göra och pyssla med, för vill ju absolut inte förstöra era illutioner om hur ni TROR folks liv ser ut och glädjen att sprida vidare det till andra, där ni då kan diskutera och analysera hur man har det eller inte har det, måste vara härligt att vara PERFEKT och FELFRI och ha sopat rent framför sin egen matta innan man dömer och har åsikter om andras.

Skönt är det i alla fall att JAG och MINA vänner har det bra,och att man kan välja bort sådanna människor som förgiftar och förpestar ens liv men falska anklagelser och att de TROR sig veta allt... Men som sagt.. de kommer aldrig riktigt lyckas hitta sanningen och lyckan i sina egna liv , vilket gör att de ständigt kommer vara patetiska skitsnackare helt enkelt, som vuxna folk drar sig undan och undviker att ha i sin närhet.

Tillit är ingenting man får utan det är något man förtjänar!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0