SNÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖ!!

Nu är det fan snöstorm här... not fun!! =(

på väg till jobbet så höll jag väl på att halka så där en 40/ 11 gånger lixom.. ska fan skaffa broddar..



Det ska jag juuu inte.. =P Men god lust asså.. man ser ju så muppig ut när man går.. som man skitit ner sig typ... Går med stela ben tätt ihop och glider varannat steg ... pörrigt..

Inte för man är speciellt pörrig 6.30 på morgonen annars häller... men ni hajar..!

Och idag på jobbet kom min svåger hit.. inte för att hälsa på mig...(han undviker väl mig hälst) ;) han ska borra något skit och svettsa så de blir ordning på värmen här!! redig pöjk de =)

Så tänkte jag att Anna Anka ska få säga sitt idag med =)



Man behöver inte sitta och leka med klossar för att vara en närvarande förälder. Var vi än reser tar vi med barnen - och barnflickorna. Hur skulle vi annars kunna gå på alla evenemang som vi är engagerade i?

MOM OF THE YEAR!!

Pöss


Kommentarer
Postat av: ♥ johaansson's ♥

svar: haha jadu, jag hade ett par inlägg, en massa kommentarer och över 200 besökare när jag kom med på listan igår :D allt bra? ^^

2010-11-09 @ 09:25:42
URL: http://johaanssons.blogg.se/
Postat av: ♥ johaansson's ♥

svar: haha okej, så är det här också :P

2010-11-09 @ 09:30:36
URL: http://johaanssons.blogg.se/
Postat av: ellen

Anna Anka är hemsk på många sätt. Tyvärr så gillar folk att gämföra mig med henne!

2010-11-09 @ 16:24:53
URL: http://ellencsordas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0