Tinar

Så där ja.. nu börjar rumpan tina efter promenaden till jobbet.... och de kan ta en stund med tanke på hur "liten" den är =P Men slapp trampa i hundskit i alla fall =)

Ljuset har börjat sippra in i fönstret på kontoret och man fattar att det är måndag IGEN!!

Och givet vis är det inget som fungerar på jobbet som det ska... inte förvånad precis... men vi ska allt få bukt på detta... hoppas jag!! =P

Hade en härlig dröm i natt...........

Drömde att det ringde i telefonen och den lägenheten vi ville ha var ledig igen!! Men som sagt det var bara en dröm =( SKIT oxå.........

Vet inte riktigt var jag ska börja i all denna röra just nu =P.

Och lite kul med bloggen hade mest besökare i går en vad jag haft någon dag!! =) Kul att ni läser... eller ska jag kanske lida med er för att ni ser de sjuka som finns här .. hehe!!



Nu tar vi ett Anna Anka citat



Som hemmafru ska du ställa upp på alla sätt, du ska alltid var snygg och välklädd. Sexuellt är det kvinnans skyldighet att se till att mannen är tillfredsställd, gör hon inte det får hon skylla sig själv om han är otrogen.



Ja där har vi kvinnan som nu precis skilt sig.. goood work hun...

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0