Tjat!!

Ungar kan vara fantastiskt tjatiga!! Moa har en kompis här och ville att hon skulle sova över, men ingen bra idé nu när Linn hostar så ju!!

Men då kom de på den briljanta idén att de skulle låna Linns Barntält och sova i ute!! ÖÖ först och främst får de inte plats i det lilla tälten!! Sedan spö regnar det ute, och halft storm samtidigt, och tältet är inte ens vattentät........Inga sovsäckar eller underlag häller för den delen!

Tog la så där en tio minuter så kom hon och sade att de får ju skylla sig själva om de fryser och vill ligga ute!!!

De messa oxå kompisens mamma för att möjligen,  kunna få medhåll någonstanns, fick mess av henne att jag skulle skratta när de fråga...

Tänker bara mest vad tänker ungarna med ibland!! ???

Inget vettigt har jag fått gjort idag när jag ändå var hemma, bara legat och kramat kudden och så vitt jag vet inga drömmar om killar i kjol! =)

Nu står maten och puttrar i ugnen, köttfärsgratäng fick de bli idag både gott och lätt!! Lat som man är =P

Sedan blir de la Bonde söker fru så man kan sitta och skämmas lite för hur tröga vissa är!! Alltid gött och kunna skratta åt andra, när man själv är perfekt!! =P

Måste ju bara ta ett gammalt klipp som är klockrent hur de funkar =)




Men man kan som inte låta bli att se dem häller asså, inte jag i alla fall!! =)

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0