Vad gör man?

God morgon gott folk!!

Har motvilligt vaknad.. eller jag klivit upp ur sängen i alla fall.. vaknar gör man väl en sådär vid nio tiden på jobbet...

Det är som och få en elstöt... helt plötsligt bara stuttsar man till och skriker åå fan och ser man är på jobbet =P

Samma visa om och om igen ...;)

Ont i kroppen har man ju idag med.. den hade jag inte lurat bort i alla fall!!

Nu ska jag sätta på mig trasorna och ansiktet och halka mig ner till jobbet,,,

ÅÅ vad klart så kommer lappen här först =)



Verkar vara dålig uppfostran där du ;)

PÖSS

Kommentarer
Postat av: ♥ L A I L A ♥

haha vilken rolig skylt :P

2010-11-11 @ 14:03:22
URL: http://lailaaziz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0