Väntar!!

Sitter här på jobbet och väntar att klockan ska bli åtta, och hoppas folk börjar jobba då så man kan betsälla lite godis till jobbet!!

Ibland känns det som jag är den ända som börjar sju, för fan ingen man får tag i innan nio knappt, ibland kan man ha tur och få tag i någon vid åtta men då ska man ha tur!!

Kul att sidan har kommit igång nu......

www.gottogram.net


Tycker det är perfekt själv att kunna skicka någon överraskning så asså, i stället för blommor!!

man märkte ju när det var farsdag i alla fall, att massa beställde in för det!!

Denna vecka har vi inbokat julbord här på jobbet med inomhus golf.. vad fasen det är nu!!  Ska bli sköj!!

Men de har lagt den på en torsdag.. bara för att vi inte ska kunna bli fulla =P fasen oxå .. hehe!!
Så det är bara att gå upp och jobba på fredagen som vanligt tyvärr.. så kommer inte kunna dela med mig av smarriga pinsamheter!!

Men hade ju säkert varit jag som stått för dem i alla fall =P

Kommer ta lite kort i alla fall!! kanske man får byta jobb sedan och bli golfproffs när man märker att jag har en dold talang för det!!

Eller hur!!!!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0