Varför??

Va i helvete ska man alltid äta så mycket när något är gott?? Min mage sprängs asså...typ!!



Så uppsväll e jag nu !! Men redan tankarna på vad jag ska äta nu, e ju allt lite sugen på något mer gött!! Rota i skåpen snart =P

Fasen jag skulle ta en sak från alla badrums saker som stod i köket, så råkade jag komma åt allt som låg uppe på typ...=P som var meningen att de skulle trilla ner på golvet när jag plocka till mig det jag skulle ha.... men detta skedde!!!!



AAAhhhh e det skillat eller vad.. man måste ju ha flyt med något här i livet asså!! =P

Jag är grym på att välta saker...DIPLOM till mig för det.. dagens bedrift.. vad har ni och skryta om lixom?

Titta igenom lite kort så hittar jag sommarkorten och bara LÄNGTAR tillbaka....


Jag och pöjken min =)


Jag och polaren.. drinkarna i högsta hugg.. gilla knappen på det!! =)



Hur härligt är det inte med sommar........suck.....Ja ja tiden bara rinner iväg så den är ju snart här igen som tur är! =)

Ska ut och glo på lite gaddar nu är ju dax för ny snart... fasen snart ett år sedan nålen satt i huden sist ju ... ILLA ILLA:.......

Pösss

Kommentarer
Postat av: guevacci

varsågod ;) hehe lycka till!

2010-11-06 @ 21:02:56
URL: http://guevacci.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0