Vila!

Så där ja, då har man varit hos svärföräldrarna och ätit chiliconrcarne, sallad och liten god ostbricka! Smakade mycket gott!

Nu väntar jag in den stora tösen ska komma hem, och det första jag kommer att få göra är att skicka in henne på rummet och städa, det gillar hon nog som välkomnande =P

Blev fint med soffan i deras rum i alla fall, som även kommer att komma till nytta när de har kompisar som sover över!!

Kommer nu svida om för att krypa  ner och bara kosa mig resten av söndagen och somna in VÄLDIGT tidigt i kväll så man är pigg och allert för jobbet i morgon, jag intalar mig själv i alla fall att jag ska vara det =P

Men som vi alla vet... HATAR jag måndagar och är fan alltid trött och seg, tror det inte ens skulle ha hjälpt om jag gick och lade mig kl sex på kvällen för att få mig pigg på en måndag ;)

Tar och glor på burken en stund!!

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0