YES!

Oj oj oj nu måste jag minst gått ner 1 hg... men de kanske beror på att jag kissade efter träningen...

Men gött när det är gjort!!

Kommer hem till en rödögd unge... Killen och barnen hade tydligen haft snöbollskrig och Patrik lyckades träffa Moa mitt i pallet....

Givet vis kom tårar...



Men tuff mamma som man är så ger jag henne komentaren

- Ger man sig in i leken får man leken tåla!!

Sedan får man oxå vara lite demokratisk och säga till Patrik att inte kasta snäbollar i barns ansikten..

Gud så redig jag är =P

Ännu redigare när jag dricker min ÄCKLIGA protein drink.. och gnager på det sura äpplet...

Förjävligt att man måste klappa sig själv på axeln och säga man e duktig ;)

PÖSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0