Ännu mera Bajs! =P

Är förföljd av bajsinlägg... Så som ni vet nu kommer ännu ett gammalt tävlingsbidrag från min gamla blogg!!

Detta är inskickade tävlingsbidrag!! Detta är INTE mig detta har hänt!!!!

Så var det det här med ANDRA hålet…

Som tydligen värkar vara populärt hos vissa killar…
Jag och pojkvännen hade var ute på krogen en kväll, och kommer hem ganska så smått redlösa.
Trots vårt tillstånd så börjar vi nafsa lite på varandra (kanske snarare slafsa) och det kom till att vi låg nakna.
Min kille tryckte ur sig att han ville testa något nytt för att han tyckte att vårt sexliv började bli enformigt..
visst, man blev ju lite förolämpad då jag hade försökt såå många gånger att testa något nytt, så jag sa
- ja men ta mig i röven då.. jag menade ju självklart inte det jag sa men han nappa på förslaget, så jag hängde på, full som jag var!!
Vi fick fixat lite glidmedel som bestod av ren saliv och han tryckte in sin sak.. dom säger att alkohol gör än avslappnad, och båda hade en rejäl dos av alkohol i oss.

Men det ingen var beredd på var att min muskel skulle vara riktigt avslappnad.
Ett riktigt vrål hördes från under täcket och killen flög upp. Han tittade helt plötsligt väldigt nyktert och förvånat på mig. frågade därefter om vi skulle köra på det vanliga sättet istället och böjde si ner för att med en gång flyga upp igen.. bajs 2

Denna gången av stanken..han viftade förbrilt med händerna i ett försök att få bort lukten, men förgäves.

Jag började tokskratta men då kom det ännu ett kabrak från undersidan täcket, det hjälpte ju inte mot min skrattattack och ju mer jag skratta ju mer ljud och dofter uppstod det och killen försvann längre och längre bort.. det slutade med att min kille gick och la sig i ett annat rum och jag blev sexlös den kvällen och ett tag framöver..

För första vrålet från täcket hade inte bara gett en doft eller ett läte utan även en stor fläck på lakanet!!

Anonym tävlingsdeltagare även detta… känner fan stanken asså!!

Vist är det härligt nästa jämt =P

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0