BajsLektyr!!

Satt och tänkte på vad man gör när man skiter igår!!! ( varför jag nu gjorde det?)

OCH NÄÄÄ TJEJER SKITER INTE!!

Men jag köper alltid Hänt extra och Bild extra osv... och har det som mina bajstidningar... Det är ju så förbaskat trist att bara sitta där på toan o klämma utan att se på något.. så finns det ingen tidning så får de bli shampo flaskor eller hudkrämsburkar  vad man en kommer över och börjar läsa innehållsförteckningen på produkterna. Nästan som en tvångstanke att man är tvungen att läsa något annars kommer de hända något hemskt!

Erkänn DU har gjort de med!!!

Kan tycka det är ganska skönt att sitta där inne en stund i sin ensamhet utan att förhoppningsvis bli störd av någon..

Kan ju ibland hända när man sitter som skönast .. man lixom har hittat ställningen där inne på toan, att någon kommer och skriker och rycker i handtaget och vill in och kissa!!


Men man kan ju inte sitta förlänge häller, då blir man kall i rumpen, kan till och med hända att benen somnar.
Jag har aldrig råkat ut för det att benen somnat i alla fall...men vet att de kan hända.. Hänt en kompis =P

Själva bajasandet går ju relativt fort det är ju bara grejen att sitta där.. Kanske jag skulle tagit och slängt in en tv i badrummet, kanske man aldrig kommer ut igen!!

Då kan man ju verkligen klaga på att de e SKIT på Tv... hahahahahahaaaaaaaaaaaa..

Jag och min kassa humor.. ... kanske inte kommer vinna ett pris i årets komiker i alla fall!!

När man ändå e inne på skit snacket... FAAAN vad pinsamt de är när man kanske blir poop nödig på offentlig plats och bara MÅSTE gå på toaletten.. sÅÅÅÅÅ står de en jävel efter och ska in på toaletten och man  precis lagt av en sådan där riktig stinkare!! Får man vifta på handen lite och låtsats de var den innan som lagt av stinkBomBen!! (Precis som de skulle gå på den).

Samma e det ju lite när man träffar en ny Kille eller är hos någon man inte känner så väl.... phuuu!!
Sitter man där och svettas och vrider sig till man måste gå och göra nr 2, man vet då att risken är väldigt STOR att de då kommer låta oxå!!
Det där med att sätta på vattenkranen e ju inte en sak som jag gör i alla fall, då vet de absolut vad man gör där inne ju!! Är ju en gammalt knep... som ALLA vet!! DONT DO IT!!

Bästa knepet man kan göra på offentliga platser om man har små barn är att ta med dem in.. och sedan skylla på dem!! Hehehehe!!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0