Boring!

Ligger här i sängen med laptoppen och har förbannat tråkigt..Inte för jag vill hitta på något för den delen häller, men man loggar in och ut på FB varannan minut, precis som det skulle hända sååå mycket på de stackars minuter som man varit ifrån FB.. blir ju trött på sig själv =P

Vad fan gör man när man har tråkigt och inte häller vill göra något då?? Tjata i telefon orkar jag inte , sätta på en film.. mjoo de kanske men tänkte vänta tills pöjken kom hem!!

Inget navelludd har man häller.........synd om lilla mig..snyft..!! Inget roligt att tugga på hemma!! Så tanken om att tröst äta kan man oxå lägga ner!!

Man skulle haft någon som massera en nu, haft ett litet hemma spa, de hade ju varit förjävla skönt just nu!! Men kan ju ligga drömma om sådanna där bra saker man vill ha just nu.. som jag vet att jag inte kan få.. och deppa för det!! Fördriver ju tiden i alla fall =P

PÖSS


Kommentarer
Postat av: Kända kvalitativa hem, kök och badrumstillbehör

Vi erbjuder ett enormt sortiment av kvalitetsprodukter som inkluderar bubbelbadkar, diskbänkar, bastu och trädgårdsmöbler.

Byt ut den gamla köksfläkten på företaget eller kanske köp en ny mulltoa till uthuset på landet för dig som är privatperson.

Köpa både klinker och kakel hos oss när du byter ångduschen, tvättbänken eller dina toalettstolar!

2011-09-12 @ 16:52:53
URL: http://www.hemvaruhuset.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0