Denna eviga Måndag!

Vad är det med måndagar .... hatar dem verkligen... oavsett man ska göra något kul, men hoppas kanske att denna måndagen kan gå min väg!!

Magkänslan säger något annat, men som sagt man ska inte ge upp hoppet! Vill så gärna ha den lägenheten ju =(

Men får vi inte den så kommer det väl en annan till oss!! Denna dagen kommer gå gott segt asså!!

Hoppas på att kunna hoppa upp och ner av lycka i dag.... hade löst en hel del problem men att kunna flytta..

Att bara kunna ha ett riktigt kök.... vist de jag har nu funkar med är ju rätt litet och finns ingen arbetsbänk.. vilket jag saknar..... mer ställen att lägga skit på =P

Tänk bara och ha ett vanligt sovrum... kunna fixa och dona lite hemma med.. ingen större lust med det nu i den lägenheten jag bor i, man lixom vet att man ska flytta.. är ju tvungen för barnens skull!!
Sedan är ju hyresvärden en fylle idiot oxå...  som är totalt jävla dum i huvudet... han kan stanna i Thailand dit han brukar åka... undra vad han gör där .... ÄCKEL.....

Tänk vad skönt att slippa höra tjaffset från barnen när de ska sova, och att de pillar på varandras saker...mm
Men det kommer antagligen andra asker de kan bråka om... =P Men kan ju minemera det i alla fall!!
Bara kasta in dem i var sitt rum när de blir odrägliga ;)

Kan ju vara en nackdel.. att nu kan ju bägge ta var sin dörr att smälla igen i stället för en...!! Härligt när de gör de... kommer själv ihåg när jag var i den åldern och smällde i dörrar... haha.. och hälarna i backen när man gick surt iväg...ja herregud... man kanske har kvar lite av det beteendet ännu =P

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0