Fan då!!

Vad tiden ska gå sakta just nu då!!! Phust suck och stön!!
Regnar gör de oxå.... fan dy blöt om röva ju =P stod ute i regnet och rökte med röven mot vinden!!

Så är så där lite härligt klibbig/kall/blöt just nu...... lite så som de känndes när man pinka ner sig som liten!!

Förutom att det inte svider längst benen!! =P

Är jädrigt hungrig ... inte ätit något ännu.. men får bli när jag kommer hem!! Privat kock hade passat sig ... all mat färdig när man kom hem... mjoooo de hade allt varit något...

Tänk all natta mat man tryckt i sig.......... bara ringt på en klocka och beställt det man önskat... !! Det är jag och Ophera Windfury!!

Men nu hade jag nöjt mig med ett nudelpaket.... och en NY lägenhet......

Tänk om jag kunde få 10.000 kr på kontot... och bara fått handla de jag behövde.... vilken lättnad... fan pengar är ett jävla påhitt asså....

Har ju annars ett Monopol hemma... funkar de tro?? Ska fan bli en sådan kärring som går i sopkorgarna runt i stan och letar burkar....tvinga barnen till att sitta och sjunga utanför systemet...men trasiga kläder och en hatt!! Fan känns som jag löst alla problem nu....=)

Jag är verkligen en idée spruta!! =)

Kanske så här det kan gå till =P


Pöss



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0