Får vänta!!

Fan får vänta ännu längre med besked på lägenheten.. ÅÅÅÅÅÅÅÅ säger jag bara!! Den kärringen som ska flytta ut ville inte ha dit någon.. så hyresvärden var gött less på henne!!

Kanske se på fredag.. men hyran var 8000 kr med allt i alla fall!! hushållsel/värme/sophämtning.

Kan ju vara bra med tanke på att man har två döttrar som tycker det är gott och stå i duschen!!

Och det är ju överkommligt med tanke på att jag nästan betalar 6000 kr nu för en tvåa.. de var en stor 4:a med trädgård, och även möjligheten till att man kan hjälpa till och dra av de på hyran.. de e ju nice.. räkna ut att jag skulle få 1700 i bostadbidrag med.. så e man ju ändå nere på samma summa.. så hoppas verkligen detta kan gå vägen.....

Fan tjatig ja e .. men vill flytta nu..........ghaaaaaaaaaaaa!!  Sedan är du ju den jäkeln som är före i kön med... tar den säkert... bara för man vill så jätte gärna flytta dit nu...

Skönt att måndagen snart är över i alla fall...

Ska se om jag kan glo på någon bra film här, om så kommer ju film tippset sedan =)

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0