Hur mycke?

Fan hur mycket är det möjligt att man kan sova egentlligen? ´
 
Så som igår asså... klockan ringde vid sex... fick upp dotter min och skickat henne till skolan, bums ner i sängen igen!! Ca: 6.30.

Sov så där till en elva. Och gjorde lite frulle.. spånade lite på tv och datan... kände mig lite slö igen!! Somnade vid två tiden igen och sov till 17:20 ca. Kände mig lite pigg.. men dock bara lite!!!

Gjorde allt de där man ska göra äta, diska fixa lite tvätt osv. Satt och glodde lite tv med barnen tills de var sängen igen!! Runt tio över nio då sov jag igen!!

Kan inte fatta att jag kan sova så mycket asså!! Men nu ska jag gå och lägga mig igen... natti natti

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0