Husvagns sex!

Detta är inskickade tävlingsbidrag!! Och detta är INTE mig det har hänt!!! Utan ett gamalt tävlingsbidrag i min förra blogg.

Detta hände när min dotter va 3 år.

Vi hade lånat en husvagn o skulle ha en mysig helg bara vi tre. Badade hela dagen. Åkte sedan o hittade en plats utmed vägen o ställde upp husvagnen. Vi åt kvällsmat o myste.

Efter en stund sov tösa o vi bäddade iordning för natten. Vi kröp ner o det hettade ju till förstås.

Eftersom vi stod utmed vägen så hade vi inte tagit ner stödbenen. Husvagnen rörde sig ju förstås. Saken e den att när tösa väl somnat brukar det inte finnas mycket som väcker henne. Men just denna natten var väl inte som
andra nätter.husvagn

När vi håller på som bäst så hör man bortifrån andra bädden: Så gör mormor o morfar oxå!!!! Jag kan ju säga att vi blev knäpp tysta. De blev ju extra pinsamt när man hör att detta även hänt hos mina föräldrar. Stackars unge!!!

Av en anonym läsare!! HAhaha…. gillar semester!!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0