Jaha ja!

Tisdag kväll var det ja!! Fått gjort mycket på jobbet i dag.. full rulle.. men gått att de går framåt... förhoppningsvis öppnar den nya sidan på fredag!!

Fick i oss lite krubb i magen... kyckling klubba och potatisgratäng blev det .. mumma...

Fan jävla Ica asså vinner ju fan inte något när jag handlar ju =( Köpte till och med bacon även fast jag inte skulle ha det just för tillfället =P för det var dubbel lotter.. vill ju vinna en bil eller resa...Eller vad fan sm helst bara jag får vinna en liten pryl =)

Väntar på att den jävla lampan ska böja blinka men ICKE!! Fan tänker mig.,. att de ska falla ner massa ballonger och konfetti över mig.. hihihi!!

Nu kom Moa hem från gitarr lektionen med... och surrar om massa accord... hajar ju nada...men men hon tycker de e kul i alla fall!! Får lära mamma sedan.. =)

Eller kanske ska skona alla stackare från det, annars ska man väl på guran varje gång på fyllan, och då man själv börjat tro man är Egve Malmsten lixom..

Får la innhandla mig ett guitar hero då jag kan stå i min ensamhet och se cool ut!!

Ne nu blir de dumburken!!

Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0