Kall måndag!

God morgon god morgon gott folk!! Sitter på jobbet med kalla öron... shit asså... nu e de vinter på riktigt!!

Så var det ju samma känsla som vanligt när klcokan ringer... ooooohhhh NO.......Så John Blund är fortfaranade med mig!!

Ja åå sedan fick vi inte lägenheten!! =( Den som tittat innan på den...tog ju givetvis den ju.... snyft snyft... så inget att fira här inte!! Men får inte ge upp bara fortsätta leta!!

Titta på en film till igår!! Mirrors 2



Den var klart se värd faktiskt... tror jag ska börja med någon slags mätning!! Typ 4 tummar fall det e en skit bra film.

Men jag ger den här 2,5 av fem!! Inte den sämsta skräckfilmen jag sett och som ni förstår inte den bästa!! Fick mig och hoppa till lite och hugga naglarna i Killens sida!! =P

Men efter somnade jag riktigt gott och har sovit hela natten lång!!

Nä nu ska jag jobba lite oxå!! =P
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0