Kurrar!!

Gött hungrig e jag nu... plutten gick ner och handla.. blir toast... mums.... sedan ska jag äta pillirumpen bollar...var säkert ett år sedan jag gjorde det sist!!!

Tittade på denna filmen igår!!


Kanske ingen höjdare.. skratta la till par gånger.. men en trevlig familje film att glo på en söndag!! Känns lite som Eddie gör samma filmer nu mera..

Men ska man se något som verkligen e roligt med Eddie ska man se denna!!! DEN ÄGER!!



Till denna skrattar man åt hela filmen... fast det är en stå upp film!! Även fast nu tror att du inte gillar det , så kommer du gilla denna.. annars är det något fel på dig =P

Pöss


Kommentarer
Postat av: J ♥



Hej sötnos!



Jag tänkte bara tipsa dig om att jag säljer en helt splitter ny, oanvänd och väldigt billig trenchcoat på min blogg. Är du intresserad så kika gärna in =)



KramKram♥

2010-10-20 @ 20:47:11
URL: http://Marigold.devote.se
Postat av: Susanna

Hello bajbö!! Jag tittade in ser fin ut... men dock redan beställt kappa =)

2010-10-20 @ 21:04:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0