Längtar.........

Ja detta är väl den första söndagen man ligger och hoppas på att det ska bli måndag, tänk vad en omplacering och roligare och bättre arbetsuppgifter gör mycket!!

Hur kul som helt att kunna ha massa olika saker att göra och något man kan lära sig otroligt mycket om!
ME LIKE!

I morgon hoppas jag på att kunna sätta ihop en super duper offert till en stor kund... hoppas de nappar.. =)

Sedan blir de ju Göteborg på eftermiddagen/kvällen på info möte om choklad.... hoppas man kan lära sig lite om detta så STORA ämne...

Ja annars idag så har man ju som vanligt städat lagat mat.. fick krydda till det med lite muffins..

Ska lägga mig snart och glo på en film.. blir nog Get him to the Greek..

Försökte lägga upp den här som bild men i helvete att de gick.. blir GRUSUM...grrrr
Detta måste undersökas... brb

Nää hittar inte hur man fan för asså.. blir ond..sliter mitt hår .. kan ju tänka att det är bus enkelt oxå..ghaaa




SEEEEE jag LYCKADES till slut... hmm vågar jag berätta varför det inte funka först tro... ja ja jag e ju trotts allt blond =P Bilden jag villa ha in först var för stor... men kom på det ALLDELES själv.. weiiii
Pöss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0