MOROTS sex!!

Fyyy fasen vad halt det va idag.. fick ringa en kolega på jobbet så jag fick åka med han, annars hade jag nog kommit till jobbet med brutna ben!!

Nu kommer ännu ett tävlingsbidrag från min förra blogg.. som vanligt nu på morgonen.....

Detta är inskickade tävlingsbidrag!! Så detta är INTE mig det har hänt!!!

Vet inte riktigt om det här är mer äcklande än pinsamt men låt gå!
jag och min pojkvän kände för att krydda upp vårt sexliv med annat än alla de leksaker vi redan har, så vi rota lite i kylskåpet och fann en rejäl morot som passa perfekt. visst, vi lekte och moroten var lite här och var för att morotsen hamna på golvet brevid soffan.
det vi inte tänkte på var att slänga den snuskiga oranga saken innan vi gick och la oss och inte heller hade vi en tanke på att vi hade väldigt morgonpigga barn i rummet bredvid.
jag vaknade av att en fnittrande dock äcklad pojkvänn väckte mg och fråga vart vi la moroten?
Han berättade att han vaknat själv av ett högt knaprande från vardagsrummet, han hade skyndat sig ut och sett ett av barnen mumsat på just en morot.
jag hade ångest hela dagen för detta och ville helst av allt stoppa mina fingrar i barnens hals för att få ut det dom fått i sig,
men dagen gick och jag började plocka undan lite i lägenheten , därav kläderna som låg brevid soffan.. och DÄR! under dom låg den morot som vi trodde var uppäten.. jag har aldrig vart så glad över att hitta grönsaker på golvet som jag var då!! Och aldrig igen att jag använder något ätbart till sexstunder…

En anonym avsändare som fått mig att avstå från morot ett tag.. tackar vi för så hjärtligt… men kan ju även säga att jag känner alla insändare.. vilket kan vara lite jobbigt ibland ;P

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0