Pinsamt!!!

Måste ju Börja onsdags morgonen med ännu ett gammalt tävlingsbidrag jag haft på min gamla blogg!! Alltid gött att få ett skratt så här på morgonen!!

Detta är inskickade tävlingsbidrag!!

Detta är INTE mig detta har hänt!!!


Det vankades fest och eftersom jag inte spottar i glaset så åkte jag ut till ett av stans bisamhällen där det frodades alkohol.
Det var fest i folkets hus och det var mycket folk och det fanns sprit i överflöd och när man hamnade i apstadiet så var kvällen i stort sett klar.
Natten kröp närmare och man sökte husrum och en säng att slagga i. Jag följde med ett sällskap hem och de hade även en kvinnlig bekant som skulle sova där.

Eftersom mina kromosomer var i bråk så valde jag närmaste matta att lägga mig på men efter ett tag så blev jag tillsagd att ta av mig kläderna och följa med in på toa. Jag vågade såklart inte säga emot denna storbystade dam som tydligen hade en plan med denna neandertalare.
Väl inne på dass fanns en ny matta som jag blev tillsagd att ligga på. Då mitt blod hade fullt upp att filtreras från diverse ogästvänliga produkter hade inte alls min hjärna lust att avvara några droppar till Mr kuk. Det fick damen ifråga brottas med och hon blev så småningom irriterad på gummikuken och gav upp och ingen blev gladare än jag eftersom min tomtesäck var i stort sett krossad av hennes makabra taktkänsla. Sedan var det skönt med frisk luft då hennes lungor hade upptagit det mesta av syret.
Trots min promillehalt så insåg jag att toan var ett dåligt val av säng så jag reste på mig med gummikuken hängandes över min ömmande säck och knallade ut och DÄCKADE i soffan NAKEN.
Med solens varma härliga strålar vankades det morgon och jag uppfattade att någon försökte väcka mig. Jag öppnade mina glysögon och såg formationen av något som såg ut som en mamma, mycket riktigt och hon tyckte att jag skulle ta på mig något klädesplagg. Aj fan jag var ju naken men var är mina kläder? -Kläderna ligger i trappan! sa en röst från köket.
Kände mig lite dum men inte så dum som när samma mamma kom för att ha kvartssamtal i skolan om sin dotter då jag jobbade so

Chastity belt with padlock

m lärare. MVG , MVG,  MVG , Hmmm! Får väl tacka min lyckliga stjärna att jag valde soffan och inte dörren till något flick

 

rum med rosa tapeter. För då hade jag nog inte blivit väckt av mamman utan av pappan och hans tio polare med hängsnaror och facklor.

Var var pappan egentligen?? hmmm nyfiken jag blev.. kanske skulle handlat ett kyskhetsbälte till tösen!

PÖSS 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0