Raggare!!

Detta är inskickade tävlingsbidrag!! Så detta är INTE mig det har hänt!!

Jag va rätt ofta raggarchaffis förr. Detta hände nog 1989.

Vi åkte från stan o skulle till nån bygdegård på Rockabillyfest. Från början va vi 4 stycken. När vi åkte hem hade vi fått in en tjej till. Det va 2 killar o 2 tjejer i baksätet. Rätt som det är så har vi ett par stövlar i framsätet o de e ett himla stökande där bak. Hörde nåt om var hon skulle göra av tampongen. Äckligt!!!raggare

Jag fortsatte köra, men man undra ju va sjutton som pågick där bak. Klart man fatta, men inte trodde jag dom våga görat i bilen. Trodde först dom skoja.

Så hör man den ena tjejen fråga: Vem av er är det??? Då bröt vi i hop i framsätet.

Herregud, dom visste ju inte vem dom hade sex med ju. Men fortsatte köra de gjorde jag. Kan väl säga att dom hade nån slags fyrkant därbak, o inte skämdes dom ett dugg. Inte förrän vi stannade vid Shelltappen i Trollhättan, då blev dom nog lite generade.

Va ju en massa raggare vi kände där oxå. Kan ju säga att dom hade problem att få iordning både kläder o sig själva innan dom våga gå ut där. Lite pinsamt o va chaffis då, men efter så har vi skrattat gott åt de.

Detta är även detta från en anonym läsare!! Oj oj oj……………. de där känns ångest!! haha!! Grymt pinsam historia!!

PÖSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0