Ren skrubbad!

Har precis tagit mig en dusch och blivit skrubbad med en tvättsvamp... asså en sådan man har till disken =P

Men använde dock inte Yes!! Så nu känner man sig ren!

Börjat använda en rynk kräm =( men inte någon jag köpt in frivillgt.. eller fått för den delen, utan fick med det när jag beställde lite annan skit...

Fan tänk om de där krämerna verkligen funkade, då hade man ju sluppit planera botox...... Så när jag väl tar de så kommer jag se ut som 22 igen..haha... men slippa bekymmer rynkan i alla fall!  VILL HA NU!
Men ekonomin är inte riktigt kompis med mig ännu, men efter jul då jävlar... då ska jag fan görat....drömmer ju till och med om det!

Hade man vunnit miljoner på lotto då hade jag gjort ALLT.. nja nästan allt!! Fan ska lägga in en lottorad tror ja!!

Eller att man får ett ovänat brev där en avlägsen släkting som ägt en oljerigg gått bort skänker allt till mig... mjoo de kommer ju säker hända... men änna gott och drömma sig bort ibland!!

Nu blir de och sitta och dräggla över maten på Halv åtta hos mig!!

Pöss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0